Thursday, March 17, 2011

Hati ini...

Hati semakin sakit,
Dengan semua ini,
Hati semakin sesak,
Denga apa yang berlaku,
(La Tahzan, wahai hati….ALLAH SWT, tidak akan pernah mempersia-siakan ketabahan seorang insan)
Hati kembali gembira, bila diberi bisikkan itu..( ^_^ )

Tapi aku ingin bertanya……
Aku kah yang salah????
Jika benar, berterus teranglah… Jangan biarkan hati ini tertanya.
Jika benar aku salah tegurlah aku….. InsyaAllah, aku sedia menghadapinya.
Jika benar aku silap……….. Betulkan aku.
Aku hanya manusia biasa.
Maafkan aku....

3 comments:

  1. Salam ziarah...La Khauf wala Tahzan Innallaha m'ana...hari esok masih berada di alam ghaib.Tiada seorang pun yg mengetahui secara pasti apa yg akan belaku esok.Bahkan sesaat datang pun masih menjadi rahsia.Maka untuk apa bersedih dan cemas dengan sesuatu yang belum tentu terjadi.

    Petikan sedikit drp buku yg ana baca(La tahzan) ye sahabatku..

    ReplyDelete
  2. terima kasih wahai sahabatku....syukran jazillan.. ^_^

    ReplyDelete